✓ Fri frakt  ✓ Leverans 1-3 dagar 

Visa alla
Accent startsida

Dina favoriter

Varukorg

Varukorgen är tom

✓ Fri frakt   

✓ Leverans 1-3 dagar 

Rizzo startsida


Mina favoriter

ÖNSKELISTA

Varukorg

Varukorgen är tom

VARUKORG
Totalt 0:-
Till kassan

Faq

är hittar du information om allt som rör din beställning på Rizzo.se, både innan, under och efter ditt köp. Du hittar även en sammanställning med svar på de allra vanligaste frågorna vi får. Kontakta oss

Om du har valt att hämta din beställning hos ditt närmaste Schenkerombud kan du spåra ditt paket via länken på ditt kvittomail under ”Leveransmetod”. Har du valt att hämta din beställning i butik ber vi dig kontakta Kundservice på kundservice@accent.se alternativt berörd butik. Du hittar telefonnummer till samtliga av våra butiker här.

För oss är det viktigt att ditt paket kommer fram så fort som möjligt och vi börjar direkt hantera din beställning. Därför har vi dessvärre ingen möjlighet att göra några förändringar i din beställning. Kontaktar du oss samma dag som du lagt din order kan vi hinna stoppa den, annars rekommenderar vi att du lägger en ny beställning och returnerar de varor du inte längre vill behålla.

Du hittar samtliga telefonnummer till alla våra butiker här.

För att kunna logga in måste du ha angivit en e-postadress och ett lösenord. Dvs det räcker inte att “bara” blivit medlem i butik. Klicka här för att uppdatera ditt medlemskap.

För att aktivera ditt medlemskap på hemsidan måste du ange din e-postadress samt ett lösenord. Klicka här för att uppdatera ditt medlemskap.

Ja, det går bra. Vad gäller betalningar samarbetar vi med Klarna. Läs mer om Klarnas villkor här.

Nej, inte i dagsläget.

Vi erbjuder hemleverans med Budbee som i dagsläget bara levererar till  Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Södertälje, Borås, Eskilstuna och Uppsala. För örviga delar av landet levererar vi till ditt närmaste Schenkerombud samt fraktfritt till din Rizzobutik.

Du kan antingen returnera hela eller delar av din order i valfri Rizzobutik eller så kan du använda den förbetalda returavin som du fick tillsammans med din order. Ordern skickas då tillbaka via postombud. När vi har registrerat att vi mottagit din retur tar det ca 1 arbetsdag innan vi får in återbetalningsordern. Återbetalning sker till samma kort/ konto som köpet gjorts på. Har du handlat via faktura kommer den att krediteras. Har du redan hunnit betala din faktura skickar vi en återbetalningsavi per post direkt hem till dig. Vi meddelar dig via mail när din återbetalning är gjord/ faktura är krediterad.

Ja. Detta gäller både om du köpt varan online eller i butik.

Öppet köp gäller på alla våra produkter, inköpta i butik eller online.
Vi erbjuder 30 dagars öppet köp från köpdatumet. För våra medlemmar gäller öppet köp i hela 60 dagar.
Öppet-köp gäller för våra ordinariepris produkter. För reavaror gäller istället Bytesrätt i 14 dagar.
För reavaror köpta online gäller ångerrätt i 14 dagar från att kunden mottog sin vara.
Den returnerade varan ska vara oanvänd, i originalskick och förpackad enligt originalförpackningen.
Eventuella etiketter och märkningar ska också vara kvar.
Vid retur ska originalkvitto uppvisas.
Bli medlem här.

Är du medlem och har registrerat ditt köp på ditt medlemskap är du alltid välkommen att kontakta Kundservice som tar fram ditt kvitto åt dig. Är du inte medlem men handlat med kort kan vi få fram en kvittokopia via uppgifterna på ditt kontoutdrag. Kontaktuppgifter hittar du i toppen av den här sidan.

Din outhämtade onlineorder ligger kvar 2 veckor i butik. Vill du att den ska ligga kvar längre måste du kontakta butiken. Se kontaktuppgifter här.

Vi skickar endast faktura via e-post. Fakturan skickas i samband som din order lämnar vårt lager. Om du saknar fakturan bör du först kontrollera att den inte hamnat i din skräppost. Hittar du den inte där ber vi dig kontakta Kundservice. Se kontaktuppgifter i toppen av den här sidan.

Om du har valt att hämta din beställning hos ditt närmaste Schenkerombud kan du spåra ditt paket via länken på ditt kvittomail under ”Leveransmetod”. Har du valt att hämta din beställning i butik ber vi dig kontakta Kundservice på kundservice@accent.se alternativt berörd butik. Du hittar telefonnummer till samtliga av våra butiker här.

Nyhetsbrev

Ta del av vårt nyhetsbrev och var först med information om limiterade och bra deals.

Vi använder oss av cookies. Accepterar du?